Subject: zűrös olcsó frekiváltó
From: Németh István <[email-masked]>
To: Varsanyi Peter <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Mar 2009 20:49:29 +0100

Helló!
A frekiváltó 1 fázis 230V-ról járatható és 1,5kW-os  motor kapcsolható 
hozzá.
0-400Hz, 0-255V, 8A-es  kimenet
Samsung, Moscon-G5 név alatt fut, gyakorlatilag Yaskawa G5
Mellékelem az eredeti Yaskawa G5 angol manuált, de nagyon hasznos hozzá 
az Omron E7 magyar nyelvűje (mellékelve az is) mely majdnem ugyan az, 
így az opciók értelmezése sem jelent gondot.
A képek szerint néz ki a a cucc.
A pirosal bekeretezett részeket el lehet távolítani (egy  műanyag fül, 
egy nem használt bővítő csatlakozó, a kezelő csatlakozója és az alsó 
fémlemez) és akkor egy síma egyenes plexi vagy műanyag lappal lezárható 
az eleje melyre akár rákerülhet a terminál sorkapcsokról vezérelve 
potméter, irányváltókapcsoló, D-sub9-es csati a programozáshoz, stb...
A programozás a képen látható szofttal nagyon kényelmes, átlátható, 
minden fontos mérési paramétert ki tud írni, és akár grafikusan is 
kirajzolja on-line.
(Az eredeti kezelővel kinszenvedés volt, pedig karakteres LCD kijelző :) )
A szoft. kb 30Mb. mezei soros port kell hozzá és 3szál vezeték az 
összeköttetéshez.

Előny még, hogy nincs ventillátor csak komoly hűtőborda.
Alulnézetben jól látható hogy gyárilag egy fékellenállás is fel van 
szerelve, mely csak opció szokott lenni a frekiváltóknál.
Erre a gyors nagyteljesítményű fékezéskor lehet szükség.
Igény esetén felárért korlátozott darabszámban DI-16H2  portbővítőt 
(doksi mellékelve) is tudok hozzá adni.
(mely még plusz 18 bemenet jelent. ez is befér az "új" doboztető alá)

Üdv: Svejk

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 3950 (20090320) __________

The message was checked by ESET Smart Security.

http://www.eset.com